Checklist burn-out

Gratis checklist: eerste hulp bij burn-out

Krijg weer grip op je leven!

  • Concrete stappen en makkelijk uit te voeren

  • Krijg weer structuur en rust in je leven

  • Krijg weer grip op je dag

  • Eenvoudige tips om beter te slapen

“Heel helder en duidelijk omschreven. Ik houd er van als het concreet is.”
Valery.

Pak de regie terug en voel weer dat je leeft

Ik ben Ron Kuipers, burn-out coach. Met meer dan vijf jaar ervaring help ik mensen weer grip op hun leven te krijgen en sterker uit hun burn-out te komen. Dit doe in de vorm van 1-op-1 coachingstrajecten en workshops. Om te herstellen van burn-out hanteer ik drie fases van herstel. Zelfzorg, wederopbouw en weerbaarheid. Geen zweverige gedoe of vage adviezen maar met concrete oplossingen en op maat. Je krijgt weer grip op je leven en je gaat weer voelen dat je leeft. Mensen weer een sprankje hoop in hun ogen te zien, daar kom ik ’s ochtends mijn bed voor uit.

Daarnaast ben ik woonachtig in Amsterdam, vader in spé, Krav Maga’er, verslaafd aan ‘How To’-YouTube video’s, klusbaas, enorm leergierig en vaak (bijna altijd volgens mijn vriendin) degene die het hardst lacht om mijn grappen.

Deze checklist beschrijft de eerste én belangrijkste fase van herstel: zelfherstel. Met o.a. concrete stappen om structuur aan te brengen in je dag, beter te slapen, meer bewegen en te ontspannen. I

Checklist burn-out

Weer grip op je leven?

Download de gratis checklist en voorkom dat burn-out jouw leven gaat beheersen. Eerste hulp bij burn-out is DE start van jouw herstel!